24 August 2013

SHORTS STORY, pt. II.















Tym razem obiecane szorty w wersji casualowej, wręcz sportowej. Postanowiłam zaryzykować, i zamiast grzecznych kolorów, sięgnęłam, po tak rozchwytywany w tym sezonie, kolorek fluo. Mocna rzecz, nie czułam się do końca "swojo", ale na wakacje pasuję jak ulał, a do tego kolejne przełamanie za mną. Wisienka na torcie w stylizacji jest kopertówka zdobiona ćwiekami i łańcuchem w wersji glamour, bardzo mocny akcent, który wraz z wygodnymi ażurowymi koturnami dodaje temu dość sportowemu look'owi odrobinę elegancji.

Zdjęcia prosto z serca Gorców.

Szorty z kolorowymi kieszeniami - ZARA
T-shirt drapowany w kolorze fluo - BENETTON
Sweter drapowany - ARMANI EXCHANGE
Bransoletka - KAPPAHL
Okulary - ukochane - DIOR
Pierścionek - APART
Buty - naprawdę wygodne, z niemal ortopedycznej firmy(polecam wygoda i wygląd w jednym) przechodziłam w nich już kilometry,a do tego na niewielkiej koturnie co zawsze dodaje odrobinę smukłości - MARC
Kopertówka ze skóry ozdobiona łańcuchem z odpinanym paskiem - DKNY (ćwieki zostały doszyte przeze mnie, można w ten sposób nadać starej bądź nudnej torebce kompletnie inny charakter, ćwieki pakowane po kilkadziesiąt znajdziecie w bardzo atrakcyjnych cenach na Allegro)

See You sooon!

M




No comments:

Post a Comment