11 January 2015

IN THE FIRST ROW: CLOO & MN BRIDAL.


Dress: CUSTOM MADE  o  Heels: MANAS by LEA FOSCATI   Clutch: JOOP!  Hat with weil: NO NAME  

Sukienka: CUSTOM MADE  o  Obcasy: MANAS by LEA FOSCATI    Kopertówa: JOOP!  Kapelusz z woalką: NO NAME  
Cześć kochani, wracam do Was z zaległą relacją, w grudniu miałam przyjemność uczestniczyć w kameralnym pokazie mody z okazji otwarcia nowego butiku mody ślubnej i wieczorowej  MN Bridal: Cloo w centrum Katowic. Wraz z P-Ivonią i Meri Wild podziwiałyśmy 3 pokazy włoskiego i hiszpańskiego krawiectwa, zasmakowałyśmy wybornej kuchni i posmakowałyśmy lekkiego rieslinga i szampana oraz rozbawiła nas pokaz barmańskich umiejętności pewnego duetu, którego zwieńczeniem było testowanie kolorowych drinków wedle uznania, ja uraczyłam się marakujowym mojito, pycha!
Imprezę prowadziła Miss Polonia 2011, Marcelina Zawadzka.

_______________________________________________________________________________________________________________

Hello fashion lovers, I'm coming back to you with the recent photo relation from MN Bridal wedding dresses and evening gowns fashion show. My blogger coleagues and I had the great opportunity to view 3 shows of excellent italian & spanish couture, taste some fine shampagne & riesling, we also had fun watching extreme bartender show. It was fun and classy, just like Gossip Girl event!


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

18 comments:

  1. wspaniałe sukienki. dobrze, że otwarcie się udało ;))

    ReplyDelete
  2. świetna masz sukienkę! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wow, marakujowe mojito brzmi przepysznie!
    kapelusz z woalką super dopełnia całą stylizację - bardzo mnie się podoba!
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jakie przepiękne suknie! ♥

    ReplyDelete
  5. Ale piękna ta ostatnia suknia ślubna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz na myśli suknie ślubną czy tę czarną wieczorową?

      Delete
  6. Wyglądałaś zjawiskowo! Gratuluję udziału w tak fantastycznym wydarzeniu :), chyba było cudownie!

    ReplyDelete
  7. oj pięknie wygladałaś!!


    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. raczej hiszpańskiego, a konkretnie z Barcelony, krawiectwa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widzisz, to musisz zgłosić swe obiekcje na ten temat do właścicielki salonu, bo to ona takie informację nam przedstawiła.

      Delete
    2. Hahahaha. Odpowiedz przypomniała mi stare, dobre, szkolne czasy.
      A, w gwoli ścisłości, brak we mnie jadu :) chyba w koledze też :)

      Delete
  9. Replies
    1. Nie krępuj się, zwątpienie to rzecz ludzka, tak jak i pomyłka. Życzę więcej uśmiechu a mniej jadu, będzie Ci łatwiej w życiu. Pozdrawiam!

      Delete